ایرانسل: جایی که پول حکومت می کند

وقتی نگاهها تماما مادی می شود و اندیشه ها، سرمایه داری؛ انصاف دیگر جایی ندارد و رعایت حقوق مصرف کننده چیزی نیست جز یک دروغ بزرگ.

ایرانسل را همه می شناسیم و دروغهای بزرگش را کم تجربه نکرده ایم. ایرانسل شرکتی است که فقط به منافع مادی و پــول فکر می کند؛ این را از نحوه تبلیغاتش گرفته تا برخورد اپراتورهایش می توان دید.

ایرانسل جایی است که آخر دوره که می شود برای گرفتن قبض ۸ هزار تومانی حدود ۱۰۰ پیامک به مشتری می زند شاید هم اگر پرداخت نکنی بیشتر!

در این شرکت عظیم و طویل با وجود در اختیار داشتن تمام امکانات ارتباطی، برای ثبت نام سیم کارتی که چند سال پیش به صورت حضوری ثبتش کرده ای، باید کارت ملی ات را فکس کنی! فکس! و هیچ راه دیگری هم پیشنهاد نمی دهد. و تو که دلیلش را نمی دانی این کار را می کنی. اما فکس هم که می کنی، معلوم نیست اطلاعاتت به دستشان برسد. دوباره فکس می کنی و چهار باره و باز هم پیامک می آید که تا ۴ روز دیگر اگر فکس نکنید، سیم کارت شما مسدود می شود!
با ۷۰۰ تماس می گیری بعد از چندین دقیقه گوش دادن به مزخرفات تلفن گویا به زبانهای فارسی و انگلیسی (و هدر رفتن پول شما) اپراتور شروع می کند به جفنگ گفتن: اجازه بدهید در سیستم چک کنم… هنوز صفحه load نشده است چند لحظه منتظر بمانید و پس از دقایقی می گوید متاسفانه اطلاعات شما ثبت نشده دوباره فکس کنید! و اینبار دیگر عصبانی می شوِی و هر چه فریاد داری بر سرش بر می آوری و آن خانم دوباره شروع می کند به چرت و پرت، می گویم خانم راهی غیر از فکس بگویید. بالاخره زبان باز می کند که می توانید از ایمیل هم استفاده کنید. چه ایمیلی؟ شروع می کند به داستان که تصویر ارسالی باید این مشخصات را داشته باشد … آدرس ایمیل را بگو! …

به همین راحتی! حقوق مصرف کننده را رعایت می کنند.

و اما برای آنها که مشکل مرا دارند، می توانید به جای فکس به ۰۹۶۳۰ به ایمیل registration@mtnirancell.ir اسکن همان مدارک را ارسال کنید! این را البته در سایت ایرانسل نخواهید یافت از همین رو نوشتم!

Share

9 نظر در “ایرانسل: جایی که پول حکومت می کند

  1. با سلام خدمت تمامی بزرگواران خصوصا جناب خسروی عزیز…
    مطلب شما رو خوندم
    بنده به عنوان یه نماینده مجاز ایرانسل البته نمیخوام طرفداری کنم ولی باید بگم توسط شماره ۷۰۰ که بالاخره بعد از ۵ دقیقه معطلی یکی از دهها اپراتور جوابتون رو با کمال احترام و حوصله میده میتونید یه درخواست رو پیگیری کنید ولی همراه اول رو ببینید با این همه عظمت و ادعا و به عنوان یکی از بزرگترین اپراتورهای کشور یه شماره ۹۹۹۰ رو گذاشته که خدا نکنه کارت گیر کنه و محاله به یه پاسخگو متصل بشی و کسی به دادتون برسه و صد البته اینه معضل بزرگ کشور ما و کسی نیست پاسخگو باشه…
    (اینو هم به عرض دوستان برسونم که شماره فکس ایرانسل غیر فعال شد و برای ارسال مدارک فقط باید از طریق همین ایمیل مدارک رو ارسال کنید به این صورت که اسکن صفحه اول کارت ملی وسط کاغذ A4 قرار بگیره و یکی از برچسبهای موجود در قاب سیم کارت هم قسمت بالا و گوشه سمت راست و در گوشه سمت راست پایین کارت ملی هم مشخصات سیم کارت و کد پستی و آدرس و مشخصات فردی باید نوشته بشه تا مورد تایید قرار بگیره…
    دوستان اگه مشکلی داشتن میتونن به آیدی بنده در یاهو مسنجر valayat008 پی ام بدن
    موفق باشید…یا علی

    • ممنون آقای مهدوی
      البته ایرانسل در مقایسه با همراه اول بهتر است، که اگر چنین نبود، سیم کارت کد یک همراه اول را با ۹۳۶ تعویض نمی کردم.

  2. اینهایی که گفیتید درست اما اگر همین ایرانسل مزخرف نبود الان باید سیم کارت همراه اول را با همان قیمت ۸۰۰ هزار تومن می خریدیم. تازه مگه همراه اول خدماتش بهتر از اینه؟ من که فکر میکنم خیلی هم بدتر از این باشد. چون از هر دو دارم استفاده می کنم هر دوشون مزخرفن

  3. ایرانسل مثل پیل مستی است که هر روز بر هیکل و اندازه اش اقزوده میشود ولی پیلبانان دیوانه ای دارد که هیچ نمیفهمند اندازه بهینه یک سازمان چیست و چطور باید از رشد بیش از حد و گسیختگی اطلاعاتی (چه در شماره ۷۰۰ و چه در وب سایت و غیره) جلوگیری کرد.
    شما خیلی کار بزرگی کردید که این ایمیل را به جای فکس اعلام کردید کاش مشخصات عکس را هم میگفتید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *