کانال ارتباطی در سروش

کانال ارتباطی حسین خسروی در پیام رسان سروش

با ظهور و بروز شبکه های اجتماعی موبایلی، وبلاگها مشتریان کمتری دارند. لذا بنده هم چند سالی هست که بیشتر مطالب را در کانال ارتباطی‌ام در پیام رسانهای موبایلی (قبلا تلگرام و الان سروش)، منتشر می کنم.

آدرس کانال اندیشه بر خط در پیام رسان سروش:

http://splus.ir/khosravi

آدرس کانال دانشگاهی بنده در پیام رسان سروش:

http://splus.ir/khosravi_edu

حدود دو سالی هست که در پیام رسان سروش هستم. الحمدلله طی یکسال گذشته، سروش پیشرفت خیلی خوبی داشته و می تواند جایگزین مناسبی برای تلگرام باشد. شما هم اگر دغدغه حمایت از تولیدات داخلی را دارید، استفاده از پیام رسانهای بیگانه را متوقف کنید و به پیام رسانهای داخلی مثل سروش، ایتا و بله بپیوندید.

Share

2 نظر در “کانال ارتباطی در سروش

  1. درود

    جناب آقای خسروی،
    پیرو مطلبی که در سایت خود منتشر کرده‌اید، لطفا با شماره تلفن ۸۸۹۱۴۰۴۹ داخلی ۱۲۲، واحد ارتباط با مشتریان تماس حاصل فرمائید تا پیگیری موضوع انجام شود.
    و یا اطلاعات تماس و سفارش را از طریق ایمیل به آدرس ایمیل ثبت شده ارسال بفرمائید.

    • سلام آقای نیکبخت
      ممنون بابت پیگیری تان.
      الان تماس بگیرم فقط زحمت شما و خودم را زیاد می کنم. هنوز هم گاهگاهی سیستم ریست می شود (گاهی بعد از سه روز گاهی بعد از دو روز و گاهی زودتر یا دیرتر) آخرین تستی که گرفتم این بود که مرداد ماه، مادربرد را عوض کردم و با یک مادربرد X299 جابجا کردم. بیش از یک ماه زیر بار محاسباتی بدون وقفه کار کرد. در اولین فرصت باید مادربرد را عوض کنم. اگر قبول می کنید که مادربرد را با یک مادربرد MSI X299 Power Gaming 2066 عوض کنید، تماس بگیرم 😀

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *