اربعین و شیعه و مظلومیت

این روزها، اگر جستجویی در فضای رسانه های غربی مثل BBC, CNN, NBC, Fox News و … بیندازید هیچ اثری از راهپیمایی ۲۰ میلیونی اربعین نمی بینید! همین الان اگر عبارات Arbaeen News را جستجو کنید به جز چند سایت خبری ایرانی مثل abna و tasnimnews.com و tehrantimes که دغدغه این مسائل را دارند، هیچ خبر دیگری در سایتهای مهم دنیا دیده نمی شود! مطمئنا اینها چشم خودشان را عمدا بر چنین رویداد جریان سازی می بندند و باز مطمئنا مانند سال گذشته که همزمان با اربعین حادثه گروگان گیری استرالیا را ساختند و پرداختند تا ذهن ها از رویداد بزرگ اربعین منحرف شود، امسال هم از این تکنیک استفاده خواهند کرد و البته معلوم نیست کدام مردم بدبختی گرفتار کدام حادثه ساختگی خواهند شد.

بگذریم، به قول معروف از دشمن انتظاری بیش از این نیست، گله اصلی از دوستان و شیعیان اهل بیت است که نبض فضای مجازی را در دست نمی گیرند و در نزدیکی رویداد به این عظمت تنها حدود ۱۴ هزار برچسب #Arbaeen در اینستاگرام منتشر شده است که البته بخش عظیمی از این تعداد مربوط به سالهای گذشته است. همین طور در گوگل پلاس و توییتر و سایر شبکه های اجتماعی هم که نگاه می کنم، پستهای کمی با این برچسب منتشر شده است!

Arbaeen Shia Ashura

حتما اگر برچسب Arbaeen در شبکه ای مثل توییتر یا اینستاگرام در این روزها داغ شود، نظر مردم به سمت این حماسه بزرگ جلب خواهد شد.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *