الحمدلله

۱. الحمدلله که برادران مسلمان بالاخره خودی نشان دادند و دارند خودشان را از یوغ استعمار نجات می دهند. این بیداری اسلامی انشاءالله نوید بخش اخبار خوبی است.

۲. الحمدلله که خانه دار شدیم. چند سالی هست که آرزو می کردم از آن نوعی که بر جوانان عیب نیست. لیکن خدا در نزد گمان بندگانش است. ولیمه اش را هم دادیم البته!

۳. ما که نفهمیدیم چرا وبلاگ انگلیسی مان بلوکه شد در حالیکه تقریبا تمام مطالب آن در همین سایت هم منتشر می شد. شاید چون انگلیسی بوده و در مورد امام زمان هم بوده جانب احتیاط را گرفته اند که نکند کار اسرائیل باشد و قصدشان تخریب وجهه امام عصر (روحی فداه) بوده باشد. در هر حال پیگیری ما که فعلا به جوابی نرسیده.

اللهم عجل لولیک الفرج

Share

12 نظر در “الحمدلله

  1. سلام
    خانه نو مبارک است انشالله. انشالله منزل شادی ها و شادکامی ها باشد.
    لطفا الگوریتم خانه دار شدن را در اختیار بقیه آرزو مندان بگذارید تا – با حفظ کپی رایت – استفاده کنند.

  2. سلام آقای دکتر.
    بحث خونه دار شدن رو گفتید، اولا که تبریک میگم انشاءالله به سلامتی و خوشی باشه. دوما یاد یه خاطره افتادم اینکه بهد از اجاره کردن خونه دانشجویی تو سال سوم دوره کارشناسی، بچه ها به هم می گفتن اگه از این به بعد یه جایی ازمون خواستن که بگید شغلتون چیه، تو جوابش می نویسیم خونه دار!!!
    حالا آقای دکتر گفتم که یه وقت شما هم اشتباه نکنید ها…!

  3. وازم اگر ما به تو سر زنم اگر نه تو خو مار تموم فراموش کردی
    مستم تبریک ارگم که به آرزو خو رسیدی
    ان شا لا خوش و خرم بشی

  4. در حال حاضر تمام وبلاگهای بلاگ‌اسپات و وردپرس -احتمالاً در جهت قطع راههای ارتباطی جریان فتنه 😉 – مسدوده. انشالله به زودی با به ثمر نشستن پروژهٔ اینترنت پاک، سایر سایتهای مخرب و متعلق به سرویسهای جاسوسی اسرائیل و آمریکا نیز از دسترس خارج میشن.
    در ضمن خونه‌تد مبارک دکتر. انشالله به خوشی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *