کامکس ۲۰۱۰: نمایشگاه کامپیوتر یا سه شنبه بازار

هفته گذشته، نمایشگاه کامپیوتر کامکس ۲۰۱۰ در مشهد برگزار بود. من هم در معیت دوستانی از شرکت ن.ا. در غرفه آنها حضور داشتم و پرشیانگار (OCR فارسی) را در معرض بازدیدکنندگان قرار دادم.

در ساعات خلوت نمایشگاه، یکی دو ساعتی به گشت و گذار در نمایشگاه پرداختم و طبق معمول همه نمایشگاههای کامپیوتر در ایران، بیشتر از آنکه با تکنولوژیهای نوین آشنا بشوم، با یک سه شنبه بازار تمام عیار مواجه بودم: از فروش کول دیسک و سی دی های کینگ و MRT بگیر تا فروش انواع لپ تاپهای موجود در بازار.

گوپ دیس گوپ دیس شرکتهای وارد کننده اسپیکر هم که گوش فلک را کر می کرد. فی الواقع هیچ چیز جدیدی عایدم نشد. نکته بامزه این نمایشگاه اینکه حتی اسم آن از نمایشگاه عمان گرفته شده است!

Share

5 نظر در “کامکس ۲۰۱۰: نمایشگاه کامپیوتر یا سه شنبه بازار

  1. @ امیر حسین
    والا وقتی من دانشجوی لیسانس بودم، مگر می شد با استاد حرف زد. یادمه یکبار رفتم پیش استاد درس فیلتر بپرسم موضوع پروژه هایی که جلسه آخر تعیین کردید چی بوده؟ آقا به تریش قباش برخورد که تو چرا از همکلاسیهات نپرسیدی؟… باورتون نمیشه توی اون جلسه که برای اولین بار خدمت گرامی ایشون می رسیدم فحشهایی شنیدم که تا ابد یادگار خواهد موند!!

    اینجا خیلی خوبه! ناشکری نکنید. متاسفانه توی برخی دانشگاههای تهران دانشجوی لیسانس ~= گوسفند (تقریبا مساوی!)

  2. باز آخر ترم شد و دردسرهای ما شروع شد:

    ۱ استاد هرچی می گردی نیست که نیست، ۱ استاد تو اتاقشون تشریف دارن اجازه ورود نمی دن، ۱استاد قبل از امتحان تهدید کرده بودن که بیای ۲ می گیری…. خوب این درسم اگه پاس نشه ترم بعد همین ۱ درس رو فقط دارم!!!!! و ما التماس دعا داریم….

    هر چند وقتی زحمت نکشیدیم خوب درستشم همینه که پاس نشیم دیگه….. راستی دکتر به یاد دارین پشت در اساتید محترم رو؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *