کانالی نزدیک خدا

تلگرام، این روزها مهمترین شبکه اجتماعی کاربران ایرانی است. بسیاری از مردم، خاصه جوانان ساعتهای زیادی را در این شبکه سرگرم هستند و مرتب با اسکرول کردن، مطالب مختلف را می بینند و می خوانند و گاهی پاسخ می دهند یا بازارسال می کنند. مطالبی که می توان به جرات گفت اکثر آنها حاوی اطلاعات مفید نیستند و غالبا شامل جک، شایعه، تصاویر و کلیپهای خنده دار (و احیانا غیر اخلاقی) و برخی اخبار سیاسی هستند…

در این میان برخی کانالهای مفید می تواند ما را از گرفتاری در کانالهای لغو و بیهوده نجات دهد. یکی از کانالهایی که به نظرم مخصوصا برای جوانان، ارزشمند است، کانال نزدیک خدا است. این کانال با ارسال مطالب معنوی و برگزاری چله های زیبا، سبب می شود نگاهی هم به سمت خدا داشته باشیم و به یاد بیاوریم که در نهایت قرار است به نزد خدا برویم. این کانال با سبک خاص و جوان پسندی که دارد مخاطبان زیادی را جذب کرده است و سبب تغییر مسیر زندگی خیلی از افراد شده است. طوری که در یکی از برنامه های «از لاک جیغ تا خدا» که از شبکه ۲ پخش می‌شود، دیدم که خانمی که به اشتباه به این کانال اضافه شده بود پس از مدتی تغییر رویه داده بود.

برای عضویت در این کانال روی تصویر زیر کلیک کنید یا عبارت @nazdike_khodaa را در تلگرام جستجو کنید.

کانال نزدیک خدا - تلگرامپی نوشت: آسیب این کانال البته این است که تبلیغات زیاد و مدیریت نشده ای دارد (فعلا!) و این باعث شد که بالاخره خودم از این کانال انصراف بدهم.

Share

2 نظر در “کانالی نزدیک خدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *