تهران در یک روز تمیز

دیروز (چهارشنبه ۲۳ بهمن ۸۷)، پس از بارش تقریبا شدید رحمت الهی و وزش بادهایی از نوع ریاح (تفسیر که نخوندیدن!) هوای تهران به شدت پاک و جلوه شهر به غایت زیبا شد. کوههایی که به ندرت چشممان به جمالشان روشن می شود و مناظری که به زحمت می توان در روزهای عادی دید، به خوبی نمایان بودند. برای اولین بار بود که مناره های حرم امام خمینی (ره) را از طبقه پنجم (یا به عبارتی هشتم نهم!) دانشکده فنی دانشگاه تربیت مدرس دیدیم و هواپیمایی را تا نشستن در باند فرودگاه رصد کردیم.

۳۴ عکس از زاویه های مختلف از شهر گرفتم، که از این تعداد ۱۷ تایش را در فلیکر آپلود کردم، با توجه به اینکه خیلی ها به فلیکر دسترسی ندارند، تعدادی از زیباترین عکسها را در اینجا قرار می دهم (عکسها با استفاده از موبایل n95 در حالت تنظیم برای مناظر دور (landscape) گرفته شده است که البته به نظر می رسد تنظیم خوبی نبوده و همان حالت خودکار تصاویر بهتری تولید می کند!)

این عکس رو گمونم از داخل اتاق آقای دکتر کبیر گرفتم (با تشکر)…

شاید بهترین عکسی که از تهران گرفته ام!

شاید بهترین عکسی که از تهران گرفته ام!

تهران در یک روز تمیز، پس از باران

تهران در یک روز تمیز، پس از باران

برج میلاد پس از باران

برج میلاد پس از باران

این هم تصویری که در حالت عادی از برج میلاد می بینیم! در همان روز البته قبل از باران. هر چند بخشی از آلودگی متعلق به مه است ولی کم هم پیش نمی آید که برج میلاد را مثل این عکس ببینیم!

برج میلاد پس از باران

برج میلاد قبل از باران!

برای دیدن عکسها در اندازه یک کم بزرگتر روی آنها کلیک کنید و برای دیدن عکسهای خیلی بزرگتر به فلیکر بخش حسین خسروی مراجعه فرمایید!

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *