۲۲ بهمن ۱۳۸۷، جشن سی امین سالگرد انقلاب

هر چند تهران معایب زیادی دارد، لیکن لااقل یک مزیت هم دارد که سالی یک بار آن هم در ۲۲ بهمن اتفاق می افتد!

سیل جمعیت انسانهایی که برای برگزاری باشکوه جشن انقلاب هر ساله در ۲۲ بهمن ماه به میدان آزادی سرازیر می شوند و اتفاقات زیبایی که در این روز می افتد. حجم زیاد خبرنگاران که از شدت زیاد بودن کسی به آنها محل نمی دهد! برنامه های متعددی که برای کودکان و جوانان اجرا می شود.ایستگاههای صلواتی که آش و کیک و چای و آبمیوه می دهند. دوقلوهایی که با کالسکه های بامزه به راهپیمایی آمده اند. آدمکهای عجیب و غریب، شعرهایی که توسط یک جمعیت وحشتناک از دانش آموزان اجرا می شود؛ مثل این یکی که توسط ۲۲ هزار دانش آموز اجرا شد و خیلی هم هماهنگ بود:

[youtube wps7_hvCjXM]

اگر فیلم دیده نمی شود، روی لینک زیر کلیک کنید

فیلم سرود ۲۲ هزار نفری در ۳۰ امین سالگرد انقلاب

امسال هم مثل هر سال رفتم ولی این بار با دوربین فیلمبرداری دیجیتال (یا همان هندی کم) که تابستان خریدم. بگذارید یک کم هم تبلیغ دوربین رو بکنم.

مدل: سونی DCR-SR46

مشخصات: ۴۰ گیگابایت حافظه داخلی که شما را برای همیشه از شر نوارهای mini DV و CD و DVD خلاص می کند، ۴۰x بزرگنمایی نوری (یا همان زوم اپتیکال)، کیفیت DVD، قابلیت فیلمبرداری مداوم حدود ۸۰ الی ۱۰۰ دقیقه که البته با خرید یک باتری ۸۰ هزارتومانی تا ۱۰ ساعت می توانید فیلمبرداری مداوم کنید! کیفیت فوق العاده در روز و شب. صفحه تماس لمسی، جلوه های ویژه متعدد. قابلیت اتصال به کامپیوتر از طریق usb و بدون نیاز به درایور، امکان افزودن کارت حافظه. قیمت در زمان خرید: فکر کنم ۴۸۰ هزارتومان

به هر حال فیلم بالایی و دو تا فیلم زیر را با این دوربین گرفته ام، هر چند هنگام آپلود در Youtube کیفیت آنها به شدت پایین آمد ولی خوب شما فرض کنید کیفیت خیلی بهتر از اینیه که دارید می بینید. (امیدوارم شرکت سونی این تبلیغ رو ببینه!)

فیلمی از چتربازان که نمایش فوق العاده ای در میدان آزادی اجرا کردند. این فیلم را از فاصله دور، جایی که چتربازها در اندازه یک کبوتر بودند گرفته ام و با توجه به بزرگنمایی زیاد، لرزشهایی دارد ولی دیدنی است.

[youtube m1_EvYgMCdg]

اگر فیلم دیده نمی شود، روی لینک زیر کلیک کنید

نمایش چتربازها در میدان آزادی

فیلم دیگری از حضور مردم و ماهواره امید! در ۲۲ بهمن ۸۷ در میدان آزادی تهران (هنوز آپلود نشده!)

پس از تحریر: آخرش هم آپلود نشد که نشد. پس به جاش این عکس رو ببینید، مفهوم رو می رسونه! اندازه عکس بزرگتره، کلیک کنید تا بزرگشو ببینید.

پس از پس از تحریر!: بالاخره آپلود شد:

[youtube 9uiPHD1anwg]

اگر فیلم دیده نمی شود، روی لینک زیر کلیک کنید

حضور پرشکوه مردم و ماهواره امید! در راهپیمایی ۲۲ بهمن

Share

2 نظر در “۲۲ بهمن ۱۳۸۷، جشن سی امین سالگرد انقلاب

  1. سلام محمد آقا
    متاسفانه، نمی توانم در جای دیگری آپلود کنم. لیکن کیفیت خوبش را احتمالا از صدا و سیما (مرکز سروش) باید گیر بیاورید.

  2. سلام
    می شه اصل فیلم ها را برای دانلود در جایی دیگر آپلود کنید با تشکر
    این سرود را به صورت جداگانه و با کیفیت خوب کجا میشه گیر آورد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *