مجله اینترنتی شهاب

امروزه اینترنت یک مشاور مهم است! عده ی زیادی از مردم قبل از اینکه از هر کسی مشورت بگیرند، سراغ موتورهای جستجو مثل گوگل و پارسی جو می روند و از اینها مشورت می گیرند. لذا صاحبان صنایع و شرکتها مرتبا تلاش می کنند در صفحات اول موتورهای جستجو ظاهر شوند تا کاربران بیشتری را جلب کنند. من هم به عنوان یک از اعضای هیات مدیره‌ی شرکت شهاب، از بدو تاسیس، نگاهم این بود که باید اکثر مشتریان ما از طریق وب جذب شوند.

ایده های مختلفی به منظور بهبود ترافیک و اعتبار سایت شرکت پیش بینی و برخی را عملیاتی کردیم. طوریکه الان برای کلمات کلیدی خاصی مثل پلاک خوان یا سامانه کنترل تردد، محصولات شرکت شهاب مثل ساتپا و آی پلاک در صفحه‌ی اول نتایج گوگل هستند. یکی از عناصر اصلی هر سایت که سبب جذب کاربران می شود، تولید محتوای منظم است. برای این کار ابتدا سعی داشتیم در خود سایت شرکت، بخشی تحت عنوان مطالب آموزشی ایجاد کنیم تا با تولید محتوای آموزشی متناسب با فعالیت شرکت، به ارتقای کیفیت سایت کمک کنیم. این ایده خیلی موفق نبود چرا که مکانیسم مشخصی برای تولید منظم محتوا نداشتیم. لذا به فکر راه اندازی یک مجله اینترنتی افتادیم.

تولد مجله شهاب

بعد از بررسی جوانب و پیش بینی راهکاری برای تولید محتوا، بر آن شدیم تا مجله ی علمی شهاب را راه اندازی کنیم. هدف این مجله، ایجاد بستری به منظور انتشار مقالات، معرفی فن آوری های روز و نقد و بررسی محصولات و ابزارهای مرتبط با هوش مصنوعی و پردازش تصویر به خصوص در حوزه ی فعالیت های شرکت است.

هم اکنون، مجله اینترنتی شهاب راه اندازی شده و در آدرس https://shahaab-co.ir/mag قابل دسترسی است.

حوزه های مرتبط با فعالیت شرکت شهاب

  1. شبکه های عصبی و یادگیری عمیق
  2. بینایی ماشین و پردازش تصویر
  3. هوش مصنوعی
  4. دوربین های تحت شبکه
  5. دوربین های هوشمند
  6. خودرو های خودران
  7. سیستم های کنترل تردد هوشمند
  8. محیط های توسعه نرم افزار مانند ویژوال استودیو، Qt، اندروید استودیو، ژوپیتر، اسپایدر و…
  9. کتابخانه های متن باز و تجاری مثل OpenCV، DLib، TensorFlow، Keras، CNTK و …

اگر شما هم به حوزه های هوش مصنوعی، بینایی ماشین، شبکه های عمیق و سایر موارد مرتبط، علاقه مند هستید و تمایل به همکاری در تولید محتوای این مجله دارید، فراخوان جذب نویسنده را مطالعه فرمایید.

Share

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *