مشتری مداری به سبک pay.ir و رایتل

الف) یکی دو سالی هست که مشتری درگاه پرداخت pay.ir بودم. طی این مدت، گهگاهی درگاه پرداخت غیرفعال می شد که معمولا بیش از چند روز طول نمی کشید و مختصر اطلاعی هم در پنل کاربری داده می شد! این بار اما فرق می کند، از اوایل بهمن ماه، درگاه پرداخت غیرفعال شده و اطلاع رسانی سایت و وبلاگ و توییترشان هم در حد صفر و زیر صفر است. بماند که در این دوره، انتظار می رود، رخدادهای به این مهمی، اطلاع رسانی پیامکی هم بشود. خلاصه اینکه درگاه پرداخت شرکت شهاب را از pay.ir که ظاهرا پی و اساس خوبی ندارد، به zarinpal.com که گویا سوابق زرینی دارد منتقل کردم، باشد که به زودی enamd دریافت کنیم و از دردسر درگاههای واسط خلاص شویم!
pay.ir (پی دات آی آر) - درگاه پرداخت بی صاحب
ب) اوایل کار رایتل بود که یک سیم کارت به منظور استفاده از اینترنت آن خریدم. مدتی گذشت و به دلیل یک تجربه ناخوشایند از شرکت رایتل، سیم کارتم را به همراه اول ترابرد کردم. چند ماه قبل به تامین اجتماعی رفته بودم و آنجا با باجه ثبت نام سیم کارت رایتل روبه رو شدم! تبلیغات فراوانش در تلویزیون را هم دیده بودم. به هر حال چون به دنبال یک سیم کارت جدید برای برخی امور شرکت بودم و دیدم خلوت هم هست، در ازای پرداخت مختصری پول، یک سیم کارت ثبت نام کردم که کاربرش گفت، هفته آینده فعال می شود… بیش از یک ماه گذشته و هنوز فعال نشده است. با خدمات مشتریان تماس گرفتم، بعد از اینکه تمام اطلاعات شناسنامه ای و سیم کارت قدیمی و سریال سیم کارت جدید را گرفت و کل قصه اینکه کجا ثبت نام کردی و چرا ثبت نام کردی و … آخرش گفت، این سریال ثبت نشده است و گفتگو را پایان داد! یعنی حتی نگفت راه حل چیست! به تامین اجتماعی تماس گرفتم، گفتند اون باجه موقت بوده و الان باید از رایتل پیگیری کنید! الفاتحه…
Share

4 نظر در “مشتری مداری به سبک pay.ir و رایتل

  1. خب احتمالاً شما چون بعد از چند وقت دوباره لاگین کردین این هشدار رو داده وگرنه من تو این دو سه هفته ای که دارم باهاشون کار میکنم هیچ مشکلی ندیدم. در ضمن این زرین پال هم بعضاً اختلال داره درگاهشون! شاید شما متوجه نشدید ولی من حداقل دوبار متوجه این اختلال شدم که در بعضی زمان ها کاربر نمیتونه به درگاه وصل بشه. با این حال اگر ای نماد رو اوکی کنین و امتیاز درگاه مستقیم رو بگیرین که دیگه از همه بهتر بید!

  2. سلام. pay.ir برگشته و این بار همه درگاه های پرداخت بعد از چند روز کارکرد، اختصاصی میشن و آدرس سایت و لوگوی شرکت رو هم میذارن رو درگاه! این زرین پال که تسویه حساب وحشتناکی داره، میگن ۴ روز ولی عملاً ۵, ۶ رو طول میشه تا پول رو واریز کنن ولی pay کما فی السابق پرداختش هر روز عصر انجام میشه.

    • سلام
      درسته ولی همین الان هم که لاگین کردم باز پیام هشدار قرمز رنگی در زیر سامانه نوشته شده که با توجه به اختلال در پرداختهای … فلان کار را بکنید! به نظرم ۵-۶ روز دیرتر تسویه صورت بگیره بهتر از اینه که اعتماد مشتریها به فروشگاه سایت از دست بره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *