سنگ پای قزوین

۱- سنگ پای …

متن زیر نوشته دانشجوی کارشناسی ارشدی است که برگه اش را سفید تحویل داده!

بعدش هم طی تماس حضوری مطلب را تفهیم کردند و الان هم طی ایمیلی فرموده اند که:

میدونم انتظارم زیاده،ولی خواهش میکنم نمره پاسی۱۲ رو بمن بدهید،ممنون میشم بخدا،درس ها زیاد ومشکل هستند.

به امید فردایی بهتر

۲- ادیسون

این هم لابد ناشی از استرس امتحان است که در دنیای الکترونیک ولتاژ ۲۶۰۰۰ ولت پیدا می شود!

Share

7 نظر در “سنگ پای قزوین

  1. خوب این هم از تنوع در تصیح برگه ی امتحانات هست که باعت میشه از یک نواختی در بیاد! مثل دو ترم پیش که مقدار پرچم  carry  را یکی از دوستان ۲۳H حساب کرده بود!

  2. با سلام.استاد حقیقتا بنده اولین بار بود که به سایتتون سر زدم و هدفم هم پیدا کردن راهی جهت کسب نمره بود.ولی باور کنید دو ساعتی تو سایتتون موندگار شدم و وقتی دیدم چنین استادمتفاوتی هم داخل دانشگاهمون وجود داره از هدف اصلی یادم رفت و مطالبتون رو خوندم.فهمیدم که داخل دانشگاه هم اساتیدی هستند که به این مسائل علاقمند یاشند و تنها به فکر علم نباشند.ما بین خودمون فعالین دانشجویی داریم.ولی شما یکی از فعالین استادی هستید.واقعا تبریک میگم بهتون..همواره ازاد و آزاده باشید.

  3. سلام.استاد کاملا معلومه که استرس امتحان بوده.چون من الان که دیدم از این سوتی که دادم خودم خندم گرفت.هر بچه ی ابتدایی هم دیگه این تبدیل واحد ساده رو بلده.استاد اگه شما هم جای من بودید بیشتر از این ها سوتی میدادین. وقتی ببینید دوستتون سر جلسه امتحان نیومده. هزارتا فکرو خیال میزنه به سرتون.فکر میکنید تو راه تصادف کرده و کلی فکرهای دیگه. وقتی از مراقبین اجازه میگیری که بری بیرون و بهش زنگ بزنی و بت اجازه نمیدن.دیگه چه کار میتونی کنی ؟جز این که به امتحان خودت برسی ولی بدون آرامش اعصاب وبدون تمرکز درست.استاد من االکترونیک امتحان آخرم بود قبلش هم یک هفته وقت داشتم. خوب خونده بودم ولی متاسفانه به خاطر این موضوع من زودتر از همه برگمو دادم که ببینم واسه دوستم چه اتفاقی افتاده.واین درس پاس شدم ولی با نمره پایین.اینا رو گفتم که اشتباهمو رو حساب بی سوادی نذارید.با تشکر فراوان از زحمات شما در طول ترم.موفق باشید

    • اینها رو برای یادگاری اینجا می گذارم، قصد جسارت به ساحت مقدس دانشجویان! رو ندارم.
      ولی انصافا اینهمه نگرانی برای دوستتان قابل تقدیره.

  4. سلام
    آن قدیما اگر کسی نمره خیلی پایینی – مثلا دور و بر ۳ و۴ – می آورد و چنین خواسته ای داشت؛ می گفتند: مهریه کم آوردی و نکاح بزرگ طلبیدی !
    اینجا باید گفت: مهریه ای نیاوردی و نکاح بزرگ می طلبی !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *