شمارش معکوس برای رژیم منحوس سعودی

انا لله و انا الیه راجعون

تاریخ نشان داده که خون مظلوم، زود نتیجه می دهد. مخصوصا مظلومی که نزد خدا محبوب باشد. از قاتلان امام حسین (ع) که تک تک آنها به طرز فجیعی به دست مختار و توابین و … هلاک شدند تا امروز که صدام (قاتل شهید آیت الله سید محمد باقر صدر) با آن خفت و خواری به درک واصل شد، تا محمد مرسی که شیخ حسن شحاته را به طرز فجیعی در روز نیمه شعبان شهید کرد و هنوز دو سه روز نگذشته بود، خودش سرنگون و راهی زندان شد و … این داستان بارها در تاریخ رخ داده است. این بار رژیم منحوس و خبیث سعودی با قتل این نفس زکیه (شیخ نمر باقر النمر رضوان الله علیه)، مرگ خودش را جلو انداخت و انشاءالله به زودی شاهد فروپاشی در درون این حکومت کثیف، که آبروی اسلام و مسلمین را برده است، باشیم.

اللهم العن آل سعود

شهید شیخ نمر - شهید مظلوم - Sheikh Nimr - Shia Islam- Shia Muslim - Shia Oppressed - Shia Martyr - Shia Cleric

شهید شیخ نمر – Shia Cleric Martyr Sheikh Nimr

Share

4 نظر در “شمارش معکوس برای رژیم منحوس سعودی

  1. ممنون از محبتتان…اگر اطلاعات جدید در مورد مطالب بنده پیدا کردید حتما برای بنده ارسال بفرمایید…علی یارتان

  2. ببخشید راهی برای ارتباط با شما پیدا نکردم…اگر اینجا از شما کمک خواستم منو ببخشید..یک مقاله بسیار خوب در مورد گوشی من نوشته شده بود…گفتم شاید بتونم ازتون کمک بگیرم..

  3. سلام..احوال شما…از سایت بسیار خوبتان سپاسگزارم…من هم مثل شما دوستدار اهل بیت ع و مداح هستم…خیلی خوشحال شدم سایت شما را دیدم..در مورد گوشی گلکسی اس ۲ مدل gt-i9100g یک سوال واجب داشتم..اگر امکانش هست راهنمایی بفرمایید…
    ۱- بنده اندروید گوشی را از طریق خود گوشی آپدیت کردم به نسخه ۲.۳.۶ …ولی بعد از آپدیت با کابل usb دیگه به کامپوترم وصل نمیشه و نصب درایور می خواد که پیداش نکردم
    ۲- در مورد پارتیشن گوشی حافظه ۱۶ گیگابایتی گوشی، ۳ پارتیشن دارد، یکی فقط خواندنی برای سیستم عامل یا همان رام، یکی حافظه ۲ گیگابایتی که برای نصب برنامه ها و دیگری حافظه ۱۱ گیگابایتی برای فایلها و گالری عکسها……حافظه ۲ گیگابایتی من مدام پر می شود راهی برای انتقال برنامه های نصب شده به حافظه ۱۱ گیگا وجود دارد یا نه؟ هر چند برنامه زیادی هم نصب نکرد…. خواهشن راهنمایی بفرمایید..

    • سلام
      در مورد سوال ۱، احتمالا با نصب درایور کابل USB سامسونگ، مشکل حل می شود.
      در مورد سوال ۲، تا جایی که من می دانم، متاسفانه این گوشی امکان تغییر مسیر ذخیره سازی برنامه ها به حافظه ۱۱ گیگابایتی را ندارد. باید عکسها و ویدیوها و سایر اطلاعاتتان را به درایو ۱۱ گیگابایتی منتقل کنید و ۲ گیگابایت را مختص برنامه ها خالی نگه دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *