مثلث برمودا – دروغ بزرگ

به نقل از همه چی آنلاین

آیا میدانید اتفاقات مثلث برمودا، دروغ هوشمندانه ی آمریکاییهاست که در زمان جنگ سرد آمریکا و شوروی پدید آمد تا دیوار دفاعی فرضی ای را برای خود بوجود آورند؟!

آیا میدانید هم اکنون جمع زیادی از مردم آمریکا در جزایر برمودا ساکن هستند؟!

آیا میدانید هتلهای مجللی برای گردشگران خارجی در جزیره ی برمودا ساخته شده و آنجا اکنون یک منطقه‌ی گردشگری محسوب می‌شود؟!

آیا می‌دانید ماجرای جزیره خضراء و ارتباط آن با جزیره ی برمودا یک خرافه‌ی محض است؟!

اگر این بحث داغ برایتان مهم است، فایل صوتی زیر را که دیروز از رادیو جوان(برنامه ریحان) پخش شد را دانلود و گوش کنید تا درباره این موضوع بیشتر بدانید!

کارشناسان برنامه: حجت الاسلام صدیقی پاشاکی و مهندس علیرضا فتحی پور

*** دانلـود ***

Share

4 نظر در “مثلث برمودا – دروغ بزرگ

  1. من تعجب میکنم از عقل و درایت بعضی از مردم که یک چنین مزخرفی را با کمال سادگی باور میکنن چیزی که خبر آن از نوشتن در یک کتاب فراتر نرفته بابا یه کم فکر کنید یک چنین اتفاقی قبل از اینکه تو کتاب نوشته بشه مثل توپ تو تمام دنیا صدا میکنه ودهان به دهان به گوش همه مردم میرسه.

  2. با سلام
    می دونید چه قدر در مورد این موضوع در ایران قبلا بحث شده بود که مثلث برمودا چنان است و چنین است و چقدر کتاب از مستندات تاریخی این رویداد با ذکر جزئیات ماجرا چاپ کردند و بعد از مدتی مسئله جزیره خضراء را پیش کشیدن و گفتن احتمال سکونت ولی خدا در آن است و … امروز حریفی دیگر به عقیده من بعضی از حرف ها آنقدر بی معنی و بی استدلالند که ارزش صحبت یا یک پست را در اینترنت ندارند بحث های بهتری است در اینجا در مورد موضوعات روز و یا اتفاقات دانشگاه یا رد و بحث برخی از شبهات دینی و قرآنی …
    این طور نیست؟
    می تونید این کامنت را نمایش هم ندین
    وسلام

    • سلام
      هر مطلبی که اطلاعات مفیدی داشته باشد، ارزش انتشار دارد. صدر و ذیل نظر کوتاه شما دو تناقض دارد: اول اینکه مطلبی که کلی کتاب به قول شما درباره آن نوشته اند، حتما ارزش نقد کردن دارد. دوم اینکه این موضوع یک شبهه دینی است چرا که به سکونت حضرت ولی عصر (عج) هم مرتبط است.
      از طرف دیگر، وبلاگ مثل کشکول است، نباید انتظار داشت فقط در موضوعات خاصی در آن صحبت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *