پایان تبلیغات – تکمیل حماسه سیاسی

اعیاد شعبانیه، میلاد امام حسین (علیه السلام)، امام زین العابدین (علیه السلام) و حضرت اباالفضل (علیه السلام) بر همه مسلمانان مبارک باشد.

با پایان یافتن مهلت قانونی تبلیغات ریاست جمهوری، فردا همه ما جهت تعیین سرنوشت ۴ ساله کشورمان پای صندوقهای رای حاضر خواهیم شد؛ چه اینکه هر رای به هر یک از ۶ نفر، رأی به نظام و انقلاب است و به فرموده آقا اگر هم کسی نظام اسلامی را قبول نداشته باشد، جهت دفاع از کشور خوب است رأی خود را به صندوق بیاندازد.

به امید پیروزی همیشگی ایران

Share

18 نظر در “پایان تبلیغات – تکمیل حماسه سیاسی

  1. کسی تشنه قدرت است که عوام فریبی می کند… وعده می دهد… تهمت می زند… دروغ می گویید… رقبا را تخریب می کند… متصل است به منابع ثروت و قدرت… تشنه سوار شدن بنز است نه پراید… قصر مرمر می خواد نه نان و پنیر روی زمین… موهایش سفید نمی شود… مردم را رنگ می کند گاهی سبز گاهی بنفش… یادش بخیر یک روزهایی می گفتند از خون جوانان وطن لاله دمیده… این روزها مردم در فکر نان و رقصیدنند انگار فقط… زنده باد جلیلی با گفتمان اسلام ناب که اخلاق را فدای سیاست نکرد…

    راستی یادمان باشد در دولت دکتر احمدی نژاد منابع قدرت و ثروت فوق الذکر بودند که بازار را متلاطم کردند و بر گرده مردی سوار شدند که سال ۸۸ سبزشان کردند… تا خود زنی کنند… و کبود شوند برای ۹۲… ثروت و قدرتشان بیشتر میشود… امیدوارم آنقدر پشیمان نشوید که دیگر نشود جبران کرد…

    • مشکل جامعه همین طرز فکر است. شما چگونه می توانی به همین راحتی عقیده خود را ابراز کنی و مطمئن حرف بزنی. مگر اینکه خودت به منابع قدرت متصل باشی.
      افراط و تفریط در ابراز عقیده یعنی همین ۸ سال دولت احمدی نژاد.
      اعتئال پیشه کن و به پیشرفت کشورت فکر کن.

    • انشای خوبی نبود آقای رضوانی!
      آن روزها که رای مردم در انتخابات با رای شما یکسان بود «مردم بیدار و همیشه در صحنه بودند»
      امروز که رای مردم با رای شما تفاوت دارد به آن ها این اوصاف را نسبت می دهید!
      تند روی یعنی همین
      بجای آنکه برایتان «میزان رای ملت باشد» نظر شخصی خود را ملاک قرار می دهید و خود را از سایر مردم جدا می‌کنید
      مهم ترین علت تلاطم بازار هم قطعا سوء مدیریت آقای احمدی نژاد و تیم اقتصادی دولت بود. بهتره از مغالطه و فرافکنی پرهیز کرد و واقعیت ها را پذیرفت.
      بنده شخصا به آقای روحانی رای ندادم. اما بعید می دانم کسانی که به او رای داده اند بیشتر از کسانی که به آقای احمدی نژاد رای داده اند پشیمان شوند

      • درود بر شما و تمامی مردمان اعتدال گرای ایران.
        به امید پایان یافتن دوره افراط گرایی در جامعه.

  2. هنوز شکه ام . نمیدونم چی شد که این جوری شد !!!
    دیشب تو شهر خودمون یک مسیر ۵ دقیقه ای رو حدود دو ساعت تو ترافیک بودم ، ملت می خوندن و می زدن و می رقصیدن و … . از این جماعت تعجب می کنم که رای نیارن میان تو خیابون رای هم بیارن دیگه بدتر .
    تو این چهار سال خون دلها باید بخوریم ( ایشالله که چهار ساله!)

    • این جماعت ملت ایران هستند آقا !!!
      یک نکته جالب:
      ملت ایران به اتفاق آرا نامزد مورد حمایت «جریان فتنه» را برگزیدند. در حقیقت این انتخابات اثبات کرد که مردم به «خواص بی بصیرت» بیشتر از اصولگرایان اعتماد و اعتقاد دارند.

  3. نویسنده محترم وبلاگ
    دست از این تندرویها بردارید
    منصف باشید
    همه بایستی به رئیس جمهور آینده کمک کنند.
    هیچ وقت بصورت یکجانبه از یک کاندیدا حمایت نکنید.

    • ممنون از توصیه هایتان. البته معنای تندروی را هم نفهمیدیم، تبریک عید و تشویق به رای دادن چه ربطی به تندروی دارد؟
      در باب انصاف و اینکه همه باید به رئیس جمهور کمک کنند، کاش ۴ سال پیش و ۸ سال پیش هم نظرتان همین بود و خیابانها را به صحنه جنگ تبدیل نمی کردید. خدا را شکر این انتخابات هیچی که نداشت، نشان داد که طرفداران اصولگرایان، پایبند قانون هستند و با شکست، زیر میز بازی نمی زنند.

      • شاید منظورشان پست قبلی شما باشد که من هم به غیرمنصفانه بودنش اشاره کرده بودم.
        راستی جناب دکتر، پست قبلی را چرا حذف کردید؟ (البته وبلاگ متعلق به شماست و در نوشت و حذف مطالب آن مختارید)
        از این جهت می پرسم که من کامنتی برایتان گذاشته بودم. چون چند روز به اینترنت دسترسی نداشتم امروز آمدم ببینم نظر شما در مورد آن چه بوده است که دیدم آن پست را کلا حذف کرده اید!

  4. انصافا رای عاقلانه ای بود تا شاید این جماعت به اصطلاح اصولگرای عاشق قدرت کمی بیشتر عمق واقعی مشکلات مردم را درک کنند شاید شاید ولی عمرا

    • تقدیر دست خداست. شاید این تغییر لازم بود. به نظر من مردم از بداخلاقیها و بی تدبیریهای احمدی نژاد خسته شده بودند و تمام اصولگرایان را با همین چوب زدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *