اندر احوال سیم کارت سوخته

۱. یادمه اواخر سال ۸۳ که سیم کارت خریدم و کلی ذوق داشتم، در اولین روز استفاده ام سیم کارت سوخت! تعویض کردم و هنوز دو هفته نگذشته بود که دوباره هم سوخت! و هر بار ۷ هزار تومان پیاده شدیم. دلیلی هم برای این سوختن نیافتم…
الان هم دوسه روزی هست که آنتن گوشیم خالی شده و احساس سوختن به سیم کارتم دست داده است. امروز آقای وزیر در خبرها گفت سیم کارتهای قدیمی به دلیل داشتن شمارنده، با پایان یافتن شمارنده آنها باید تعویض شوند؛ این موضوع را از طریق پیامک و زیرنویس تلویزیون به اطلاع مشترکان عزیز رسانده ایم. مشترکان مهربان تشریف ببرند و رایگان تعویض کنند. بنده ابتدا خوشحال شدم لیکن کمی که فکر کردم دیدم که پیامکی دریافت نکرده بودم، بیشتر که فکر کردم دیدم زیرنویس هم که ندیدم. در هر صورت برای برای تعویض رفتم و البته رایگان تعویض شد لیکن فرمودند ۵۰۰۰ تومان روی قبض مبارک خواهد آمد!… به این می گویند سه دروغ در یک سخن!

۲. ماشین ظرفشویی داریم (داشتیم) از نوع بوش، حدود ۸ ماهی هست که خراب شده و هنوز نمایندگی محترم دارد آن را تعمیر می کند! تا سه ماه دیگر اگر آقای تعمیرکار طولش دهد دیگر گارانتی آن هم به سلامتی تمام می شود. شما بگویید که شکایت کجا بریم؟
ظاهرا مثـَـل گارانتی و خدمات پس از فروش در کشور ما مَثل طبل است پر سر صدا و بی خاصیت و حتی مضر! چرا که اگر جنسی گارانتی نداشته باشد انسان خاطرش جمع است که هر گاه خراب شد پول بدهد و تعمیرش کند یا یکی دیگرش را بخرد! لیکن وقتی که دارد باید چند وقتی دوندگی کنی و تازه به این نتیجه برسی که بروی و یکی دیگر را بخری! شما اگر هوس خرید لوازم خانگی کرده اید، بهتر است داخلی بخرید شاید قطعاتش در کشور موجود باشد!

Share

9 نظر در “اندر احوال سیم کارت سوخته

  1. خوب ایرانه دیگه.جایی که همه بیشتر به فکر خودشونن تا تعهد کاری.شخصا اینقد اینجور موارد رو دیدم…مثلا زنگ میزنی فلان جا ماشین طرف جلو دره ولی منشیش میگه نیست…!!

  2. خوب همینه که هست توام کوتاه بیا اگه نمی خوای بدیم از دست!!!!!!

    البته این تیکه ای از یک رپه!!!! حقیقتی رو هم نشون میده…. فعلا تو جامعه ما اینطوریست که… می خوای بخواه نمی خوایم نخواه!!!!

    شکایت هم که:(D چیز خوبیه….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *