کنکور آسان است نه با جلف بازی!

شاید یکی دو ماه پیش بود که تبلیغی برای تدریس کنکور در تلویزیون دیدم که یک جوان «نخبه» به سبکی جدید و با ادبیاتی دون پایه، داشت برای داوطلبان کنکور صحبت می‌کرد و مثلا با روشهای نوین، فیزیک تدریس می‌کرد. خیلی برایم عجیب بود که صدا و سیما چنین رویکرد جلف و مسخره‌ای برای تدریس کنکور و درآمدزایی در نظر گرفته است… این ماجرا را فراموش کرده بودم تا اینکه امروز یکی از دانشجویان پیوندی برایم ارسال کرد که در آن استاد بزرگوار، آقای دکتر رضا منصوری (که درس فیزیک ۱ دوره لیسانس را از ایشان آموختم) با نوشته‌ای تحت عنوان «کنکور آسان است، چون گاو حیوان مودبی است!» به نقد این روش آموزشی پرداخته بود. بد نیست شما هم این مطلب را بخوانید و اگر احیانا داوطلب کنکور هستید، اسیر هر روش آموزشی و هر کلاس و مدرسه‌ای نشوید. انشاءالله به زودی کنکور برداشته شود و دانشجویان بر اساس معدل دیپلم انتخاب شوند و شر این همه آموزشگاههای کنکور از سر مردم بینوا برداشته شود.

Share

9 نظر در “کنکور آسان است نه با جلف بازی!

  1. با سلام من یه کارمند ساده ام ولی برای بچه ام مشاوره گرفتم . دی وی دی هایی با حجم بسیار بالا که واقعا خسته میکنه آدمو .
    من خواستم انصراف بدم که هر چی از دهنشون در اومد گفتن .تازمانی که پول بریزی جلوشون خوبن .

  2. واقعا براى صدا و سیماى کشورم متأسفم که به چنین روزى افتاده است.
    عوام کم سواد کشورم کافیست کمى فیزیک بدانند، تا به عمق فاجعه این برنامه ها برسند.
    به نظرم این برنامه ها بیشتر از آنکه براى دانش آموزان طراحى شود، براى جیب اولیا ایشان برنامه ریزى شده است!

  3. من تاحالا اعتقادی به این مزخرفات نداشتم ولی حالا که اینو دیدم نمیدونم چرا میخوام همشونو دانلود کنم ممنونم که بهمون معرفی کردین.

  4. خیلی هم خوب،خیلی هم عالی درس میدن مهندس مسعودی،حسودیت میشه استاد که خودت نمیتونی اینجوری انرژی بدی به دانشجوهات؟

      • شما به استاد احمدی و پروفسور امیر مسعودی خیلی حسودی میکنید واقعا دستتشون درد نکنه سال پیش همه ی پکیج هایی آموزشی موسسه کنکور مثلا اسان است رو تهییه کردم واقعا عالی بود خیلی خوب بود رتبم شد ۹۰ هزار و پشت کنکور موندم با بسته های آموزشی پروفسور امیر مسعودی تونستم فیزیک رو ۱۳ درصد بزنم که اصلا فکرنمیکردم بشه با اون محصولات فیزیک رو ۱۰ درصد زد چه برسه۱۳درصد واقعا غیر منتظره بود برام واقعا ازز استاد دکتر المهندس حسین احمدی ممنونم یعنی با بسته های اموزشیشون یه رتبه ۵ یا ۶ رقمی رو خوب میشه تضمین کرد

  5. سلام
    من هم بارها برنامه ایشان و موارد مشابه را در تلویزیون دیدم. تلویزیون به بهانه کمبود بودجه و بی پولی فقط به فکر کاسبی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *